3,200,000 تومان
برای دریافت اطلاعات بیشترتماس بگیرید!
همانطور که می دانید گیربکس های اتوماتیک کاملا کارکرد متفاوتی نسبت به گیربکس های دنده ای هستن .
گیربکس های اتوماتیک دارای چندین صفحه و کلاچ های متعدد است که داخل پوسته طراحی و نصب شده است .
عمل تعویض دنده انتقال قدرت نیز به وسیله فشار هیدرولیک روغن انجام می شوند . در این مقاله سعی داریم رادیاتور خودرو را بیشتر معرفی خواهیم کرد
تمام این شرایط و عملکرد باعث ایجاد حرارت و داغ شدگی دمای داخلی قطعات خواهد شد. و حرارت بالا دشمن سیستم های هیدرولیکی هستند.
وظیفه ی رادیاتور گیربکس اتوماتیک در حقیقت خنک کنندگی روغن گیربکس خودرو است. توجه داشته باشید که این قطعه در خودرو های مختلف متفاوت عمل می کنند
این قطعه که خنک کنندگی روغن را انجام میدهد. دارای دو لوله ورودی و خروجی هست. با گردش آبی که توسط این لوله ها انجام می گردد.
و از بالا رفتن دمای روغن گیربکس جلوگیری خوهد کرد. و آن را در حالت تعادل باقی نگه می دارند.
در رادیاتور گیربکس اتوماتیک چند پره مسی وجود دارد که با بالارفتن دمای روغن گیربکس به ECU گیربکس دستور خنک کنندگی را صادر می کند .
این دستور از ECU گیربکس به سنسور شیر خنک کن رادیات گیربکس رفته و در نهایت کانال ورودی روغن آزاد میشود تا عمل خنک کنندگی را انجام می دهد.
۰۲۱۳۳۱۱۵۴۰۸
۰۲۱۳۳۱۱۵۴۲۵
۰۹۱۲۲۵۰۷۱۳۸
info@chinayadaki.ir
طراح سایت : آژانس دیجیتال مارکتینگ دونات
Reviews
There are no reviews yet.