چینی یدک
جستجو کردن
جستجو کردن

معایب بسترن b30 + پنج ایراد اصلی

معایب بسترن b30

فهرست مطالب این مقاله

معایب بسترن b30 اینقدر زیاد هست که در مجموع باعث کاهش فروش این خودرو در سطح جهانی شد با ما همراه باشید تا این معایب رو بدونیم.

معایب خودرو بسترن بی سی

ما در مقاله خودرو بسترن در مورد این خودرو و انواع مدل‌های آن صحبت کردیم. از این رو در این محتوا قصد داریم در مورد نقاط ضعف این خودرو سدان بیشتر صحبت کنیم. بهتر است هر فردی قبل از خرید یک خودرو از مزایا و معایب خودرو بسترن بی سی که قصد خرید آن را دارد اطلاع پیدا کند.

اما علاوه بر مزایا و معایب باید از تامین قطعه آن خودرو مطمئن شوید. چرا که  تامین قطعه  لوازم یدکی خودروهای چینی عمدتاً با مشکل رو به رو هستند.

بسترن بی سی 

خودرو بسترن B30 از زیر مجموعه‌های گروه خودروسازی فاو می‌باشد. خودروی مذکور در سال 1396 توسط گروه خودروسازی بهمن مونتاژ به تولید رسید. این خودرو بر اساس مزایایی که داشته توانست با خودروهایی همچون آریزو5 رقابت کند. اما عمده معایب این خودرو سبب کاهش فروش آن شد. در کل با معایبی که دارد همچنان یکی از سدان‌های ایمن مجهز در مونتاژهای داخل به حساب می‌آید.

مزیت‌های چشم‌گیر بسترن B30

در مجموع نمی‌توان کل یک خودرو را بد دانست. این خودرو در ایران رقبایی همچون دنا پلاس، آریزو5 و برلیانسH330 را دارد. از این جهت چند مزیت مهم خودرو بسترن B30 را در زیر نام می‌بریم:

  • امکانات ایمنی زیاد
  • جادار بودن

اگر تجربه استفاده خودرو بسترن B30 را داشته‌اید و به مزیت مهمی از آن پی برده‌اید برای ما بنویسید.

معایب بسترن b30 پنج عیب اصلی

معایب خودرو بسترن بی سی موجب شد تا از میزان فروش آن کاسته شود. برخی از این موارد را در زیر آورده‌ایم:

  • توان موتور متوسط
  • گیربکس پر از عیب
  • مشکلات موجود در کابین و طراحی داخلی آن
  • فرمان‌پذیری سخت
  • عملکرد ضعیف سیستم تعلیق

توان موتور متوسط

پیشرانه خودرو بسترن بی سی توانی حدود 107 اسب بخار را تولید می‌کند. این میزان با خودروهای معمولی داخل کشور ما تفاوت چشم‌گیری ندارد. به سادگی می‌توان درک کرد که شتاب خودرو بسترن B30 با گیربکس دستی بیشتر هم می‌شود.

گیربکس پر از عیب

گیربکس یک خودرو زمانی به درستی کار می‌کند که با موتور هماهنگی لازم را داشته باشد. گیربکس خودرو بسترن B30 بواسطه تعویض دنده‌ای که با تاخیر انجام می‌پذیرد در رانندگی جاده‌ای شما را دچار مشکل می‌کند. (وجود گیربکس شش دنده که یک مزیت مهم است با این شرایط اهمیت چندانی ندارد.)

مشکلات موجود در کابین و طراحی داخلی آن

کابین خودرو بسترن B30 از موادی با کیفیت پایین ساخته شده است. با یک لمس ساده از داشبورد این خودرو متوجه پلاستیک خشکی که در آن استفاده شده می‌شوید. از طرفی صدای موتور نیز در دورهای بالا به داخل کابین می‌آید.

فرمان‌پذیری سخت

در زمان رانندگی اگر فرمان یک خودرو بیش از حد خشک و یا بیش از حد نرم باشد رانندگی دشوار خواهد شد. یکی از معایب بزرگ خودرو بسترن B30 فرمان نرم آن است که در مسیر های پر پیچ و خم رانندگی را کمی برای افرادی که به این نوع فرمان عادت ندارند سخت می کند.

عملکرد ضعیف سیستم تعلیق

اگر از سرنشینان صندلی عقب خودرو بسترن بی سی بپرسید از ضربه‌هایی که وقتی ماشین از روی دست‌انداز رد می‌شود به شما می‌گویند. این موضوع عملکرد متوسط سیستم تعلیق در محور عقب نسبت به ضربه را بیان می‌کند که سیستم تعلیق این ماشین ضعیف و آزار دهنده می باشد.

کلام آخر

با تمام مواردی که در این مقاله به معایب خودرو بسترن بی سی  پرداختیم همچنان این خودرو پرطرفدار و محبوب برخی افراد به شمار می‌رود و می توان به این خودرو به عنوان خودرو خانوادگی برای رفت و آمد به مسافرت های طولانی نگاه کرد . همچنین با توجه به زیبایی و امکانات رفاهی که دارد گزینه مناسبی برای افرادی است که دارای فرزند می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *