چینی یدک
جستجو کردن
جستجو کردن

مخزن رادیاتور آب بسترن b50f | faw b50f | لوازم یدکی بسترن

توضیحات تکمیلی

مخزن رادیاتور آب بسترن B50F

مخزن رادیاتور آب بسترن b50f | faw b50f

منبع انبساط بسترن B50F بخشی از یک سیستم پیچیده خنک کننده کلی خودرو است که برای عملکرد دقیق موتور در دمای مناسب طراحی شده است.

در سیستم خنک کننده مهر و موم شده که در اکثر خودروها وجود دارد ، تا حدی پر از هوا است. هوا در مخزن انبساط یک اثر “بالشتک” ایجاد می کند  که به مایع خنک کننده گرم شده اجازه می دهد بدون این که سیستم خنک کننده خراب شود ، منبسط شود. این امر به منظور جلوگیری  از فشار زیاد سیستم با گرم شدن و انبساط مایع خنک کننده می باشند . مخزن انبساط به مکانیک های خانگی یک روش بصری آسان برای نظارت بر سیستم خنک کننده وسیله نقلیه خود می دهد ، زیرا اگر سطح مخزن انبساط کاهش یابد ، ممکن است نشتی در قسمت های  مختلف سیستم خنک کننده یا بدتر از آن در جایی رخ دهد. واشر موتور همچنین به شما این امکان را می دهد که وضعیت خنک کننده موجود در سیستم خنک کننده خودرو را زیر نظر داشته باشید. همچنین ایده خوبی است که هر ماه به طور منظم وضعیت لوله های خنک کننده لاستیکی  خودرو را زیر نظر داشته باشید. اینها از رادیاتور به مخزن انبساط و از موتور خودرو به رادیاتور منتهی می گردد .

ارتعاشات ایجاد شده در هنگام حرکت خودرو می تواند باعث ساییدگی لوله ها در صورت برخورد با اجزای دیگر شود و در صورت وجود برآمدگی در لوله ها ، آنها را فوراً تعویض کرده سیستم را دوباره پر کرده . همچنین ، با توجه به اینکه شیلنگ ها از لاستیک ساخته شده اند ، با افزایش سن از بین می روند و خراب می شوند. شیلنگ ها را کمی خم کرده و فشار دهید تا ترک خوردگی بررسی شود.

⭐در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی جیلی اورجینال و شرکتی و یا ✔️ لوازم یدکی بسترن با ضمانت را دارید میتوانید از فروشگاه چین یدک به صورت آنلاین و حضوری اقدام کنید.✅

نکات مهم در رابطه با خرید مخزن رادیاتور آب بسترن b50f

برای خرید لوازم یدکی بسترن هرگز نباید به سراغ فروشگاه‌های بدون اسم و رسم بروید. چرا که با اینکار احتمال دارد کالای تقلبی را به جای کالای اصل بفروشند. در این شرایط امکان دارد مخزن تحت فشار آب، دچار شکستگی یا ترکیدگی شود. بنابراین توصیه می‌کنیم به سراغ فروشگاه‌های معتبر بروید تا از خرید کالای اصل اطمینان حاصل شود.

از مهمترین ویژگی‌های مخزن آب رادیاتور با کیفیت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مقاومت بالا در برابر دما و فشار آب
  • طول عمر زیاد
  • هزینه پایین و مقرون به صرفه
  • تولید شده با مواد اولیه مرغوب

برای اینکه مشکلی برای مخزن به وجود نیاید، حتما آن را به صورت منظم بررسی کنید. دقت داشته باشید که اگر به هر علتی مخزن رادیاتور آب bestern دچار شکستگی شد، آن را ترمیم نکنید. در این مواقع حتما یک مخزن جدید خریداری کرده و آن را جایگزین نمایید.

علائم خرابی مخزن آب رادیاتور بسترن b50f

یکی از سوالات مهمی که امکان دارد با آن مواجه شوید، این است که از کجا بفهمیم مخزن آب رادیاتور نیاز به تعویض دارد؟ در ادامه با برخی از علائم آن آشنا خواهیم شد.

  • هرز شدن درب مخزن
  • ترک خوردن بخشی از مخزن و هوا گرفتن آن
  • خارج شدن آب از مخزن به بیرون
  • شکسته شدن محل اتصال مخزن به رادیاتور
  • نشتی آب مخزن به داخل رادیاتور

در صورتی که هر یک از علائم بالا را مشاهده کردید، هر چه سریع‌تر نسبت به تعویض آن اقدام نمایید. هر گونه تعلل در اینکار، موجب بروز خسارات به ماشین خواهد شد.

خرید مخزن رادیاتور آب بسترن b50f

مخزن رادیاتور نقش مهمی در کنترل دما و بهبود راندمان خودرو دارد. در صورتی که قصد خرید مخزن رادیاتور آب بسترن b50f را داشتید، در بالای همین صفحه، گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب کرده و سفارش خود را تکمیل کنید. تیم ما در سریع‌ترین زمان ممکن سفارش را آماده و ارسال می‌کند.

چین یدک محمد در تلاش است علاوه بر ارتقا کیفیت محصولات، سفارشات را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به مشتریان ارسال کند.

بهتر است بدانید مخزن آب رادیاتور بسترن توسط گروه خودروسازی فاو تولید می‌شود. این شرکت برای تولید محصولات با کیفیت، همواره از جدیدترین ماشین آلات استفاده می‌کند. جنس این مخزن از پلاستیک سخت بوده و در برابر اجسام خارجی مقاومت خوبی دارد. همچنین این مخزن دارای علامت‌های بیشترین و کمترین میزان آب است. با کمک این علامت‌ها می‌توانید سطح آب را در حالت استاندارد نگه دارید.

قیمت مخزن رادیاتور آب بسترن b50f

در میان انواع مختلف لوازم یدکی خودرو، مخزن آب رادیاتور به نسبت قیمت پایینی دارد؛ چرا که ساختار آن بسیار ساده است. نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، این است که هرگز به خاطر قیمت پایین، کالای غیر اصل خریداری نکنید تا نیاز نباشد برای تعویض دوباره آن هزینه کنید.

ما در فروشگاه اینترنتی چین یدک محمد همه توان خود را به کار بسته‌ایم تا قیمت مخزن رادیاتور آب بسترن b50f را بسیار منصفانه و مناسب در نظر بگیریم. هدف اصلی ما، کاهش هزینه‌های نگهداری از خودرو است.

فروش مخزن رادیاتور آب بسترن b50f

در فروشگاه چین یدک محمد، فروش مخزن رادیاتور آب بسترن b50f اصل و اورجینال به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌گیرد. بنابراین لازم نیست برای خرید لوازم یدکی مورد نیاز برای خودرو، ساعت‌ها به دنبال فروشگاه بگردید. تنها کاری که باید انجام دهید، مراجعه به سایت و سفارش قطعات مورد نیاز است.

نمایندگی فروش مخزن رادیاتور آب بسترن b50f

فروشگاه اینترنتی چین یدک محمد انواع لوازم یدکی و قطعات اصل خودروهای چینی به خصوص لوازم یدکی بسترن را تهیه و در سراسر کشور توزیع می‌کند. بنابراین در هر کجای کشور که هستید، می‌توانید سفارش خود را در سایت ثبت کرده و آن را تحویل بگیرید. این مجموعه به پشتوانه سابقه درخشان در امور صادرات و واردات لوازم یدکی، تلاش می‌کند تا تجربه خوبی از خرید آنلاین را برای شما ایجاد کند. لازم به ذکر است، چین یدک محمد نمایندگی فروش مخزن رادیاتور بسترن b50f بوده و آن را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند.

چنانچه در رابطه با خرید لوازم یدکی بسترن b50f، اطلاع از قیمت و شرایط ارسال سوال داشتید، با شماره تماس‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

مشتریان گرمی می توانید برای خرید تمای محصولات چینی با بهترن کیفت و پایین ترین قیمت از چین یدک محمد تهیه کنید

تلفن تماس : 02133908838 – 02133920132

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مخزن رادیاتور آب بسترن b50f | faw b50f | لوازم یدکی بسترن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *